ZWROTY:
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu wypełnij formularz zwrotu i odeślij na swój koszt zakupione przedmioty wraz z dowodem zakupu na poniżej podany adres:
>>> | POBIERZ FORMULARZ ZWROTU |
ADRES DO ZWROTÓW:
FUNKY-MONKEY.PL - Magazyn zwrotów
UL. Mazańcowice 57
43-391 Mazańcowice, Polska
tel: 0048 668 100 664
e-mail: sklep@funky-monkey.pl
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon lub faktura i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy.
Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: sklep@funky-monkey.pl. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar wraz z kosztem przesyłki przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE:
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (e-mail, infolinia).
+48 668 100 664
(od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-15.00)
sklep@funky-monkey.pl - Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, dołącz wszelkie istotne informacje oraz zdjecia i dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 14 dni i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować w pierwszej kolejnosci wymianę produktu na nowy, naprawę, oraz w następnej kolejności zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
ADRES DO ZWROTÓW:
FUNKY-MONKEY.PL - Dział Reklamacji
UL. Mazańcowice 57
43-391 Mazańcowice, Polska
tel: 0048 668 100 664
e-mail: sklep@funky-monkey.pl
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się TUTAJ - REGULAMIN.
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta:
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.