polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

 

REGULAMINi_www_funky_monky_barefoot.webp

Funky Monkey Style z siedzibą w Mazańcowicach 57, 43-391 Mazańcowice, Polska, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem NIP: 547-213-85-01 i REGON: 242717118, prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii. 

REGULAMIN ZAKUPÓW I KORZYSTANIA Z PORTALU

WPROWADZENIE

Niniejszy dokument (zwany dalej „Regulaminem”), wraz z innymi dokumentami w nim wspomnianymi, określa warunki, jakim podlega korzystanie z portalu (www.funky-monkey.pl, www.funkymonkey.pl), oraz dokonywanie zakupów za jego pośrednictwem. Zachęcamy do starannego zapoznania się z niniejszym Regulaminem, naszymi Zasadami stosowania plików cookies i Polityką prywatności przed rozpoczęciem korzystania z naszego portalu. Użytkownik musi zaakceptować Regulamin zanim złoży zamówienie, a po jego zaakceptowaniu postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla składanego zamówienia. Regulamin może ulec zmianom, jednakże zmiany nie będą miały zastosowania do zaakceptowanych przez Użytkownika postanowień Regulaminu do każdego ze złożonych już zamówień. Bardzo ważne jest zapoznawanie się z treścią Regulaminu i Zasadami ochrony danych za każdym razem, gdy składane jest zamówienie. W razie pytań dotyczących Regulaminu lub Zasad ochrony danych, Użytkownik może skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: shop@funky-monkey.pl

Umowa kupna produktów za pośrednictwem portalu www.funky-monkey.pl zawierana jest pomiędzy Użytkownikiem oraz odpowiednio Funky Monkey Style Magdalena Tanasiewicz. Umowa taka będzie dalej zwana „Umową”. Wszelkie postanowienia Regulaminu dotyczące „Konsumenta” odnoszą się do Użytkowników będących osobami fizycznymi, które zawierają z nami Umowy:
• Niezwiązane bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą; lub • Jako przedsiębiorcy prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą, gdy umowy te są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, a z ich treści wynika, że nie posiadają one dla tych osób charakteru zawodowego.

1. INFORMACJE O NAS

Sprzedaż towarów na tym portalu realizuje:  Funky Monkey Style Magdalena Tanasiewicz z siedzibą w Mazańcowicach, Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice k. Bielska-Białej, wpisana do rejestru Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej pod numerem, NIP:547-213-85-01, (zwana dalej także „FUNKY-MONKEY.PL”). Można się z nami skontaktować pod adresem: ul. Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice k. Bielska-Białej, mailowo: shop@funky-monkey.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 00 48 668 100 664. Zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 893) Funky-monkey.pl oświadcza że posiada status mikroprzedsiębiorcy.
Dane kontaktowe: tel. 0048 668 100 664, e-mail.
shop@funky-monkey.pl, e-mail. office@funky-monkey.pl  

2. INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU I JEGO ODWIEDZINACH NA TYM PORTALU

Informacje oraz dane osobowe podane przez Użytkownika podlegają przetwarzaniu zgodnie z Zasadami ochrony danych.

3. KORZYSTANIE Z PORTALU

Portal www.funky-monkey.pl prowadzony jest przez Funky Monkey Style z siedzibą w Mazańcowicac. Podczas korzystania z portalu i przy składaniu zamówień za jego pośrednictwem, Użytkownik zobowiązuje się do: i. Używania portalu wyłącznie do składania istotnych zapytań i prawnie wiążących zamówień; ii. Nieskładania fałszywych lub nieuczciwych zamówień. W razie wystąpienia podejrzenia, że złożono tego rodzaju zamówienie (np. w razie skradzionej karty kredytowej lub w podobnym przypadku), postaramy się, w możliwym zakresie, skontaktować z Użytkownikiem w celu weryfikacji prawdziwości powyższych podejrzeń, w zależności od posiadanych danych kontaktowych, a w razie potwierdzenia powyższych podejrzeń - mamy prawo anulować zamówienie i powiadomić Użytkownika o zaistniałej sytuacji; 2 iii. Podania nam swego adresu e-mail i adresu do korespondencji oraz (lub) innych danych kontaktowych. Jeżeli Użytkownik nie poda nam wszystkich wymaganych informacji, nie będzie mógł złożyć zamówienia. Składając zamówienie na tym portalu, Użytkownik oświadcza, że jest pełnoletni i posiada pełną zdolność do czynności prawnych (do zawierania Umów).

4. DOSTĘPNOŚĆ USŁUG

Artykuły oferowane na tym portalu mogą zostać dostarczone na terytorium Polski oraz Europy.

5. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

Aby złożyć zamówienie, Użytkownik musi przejść całą procedurę zakupu online, tj. dodać wybrany produkt do koszyka, przejść do płatności (jako zarejestrowany Użytkownik lub wybierając zakup jako gość) i kliknąć przycisk „podsumowanie”. Jeżeli, po złożeniu zamówienia, Użytkownik zorientuje się, że w zamówieniu jest błąd dotyczący rodzaju lub ilości wybranych produktów czy też dotyczący innych danych, powinien niezwłocznie zadzwonić do nas na numer: 0048 668 100 664. Następnie Użytkownik otrzyma e-mail potwierdzający otrzymanie przez FUNKY-MONKEY.PL zamówienia („Potwierdzenie zamówienia”). Wiadomość e-mail z Potwierdzeniem zamówienia nie oznacza naszej akceptacji zamówienia; oznacza ona po prostu potwierdzenie, że otrzymaliśmy zamówienie Użytkownika. Kiedy już przetworzymy zamówienie i przygotujemy je do wysyłki, wyślemy Użytkownikowi wiadomość e-mail, która będzie zawierać informację, że zaakceptowaliśmy zamówienie i która będzie zawierać dane przesyłki ("Potwierdzenie wysyłki"). Akceptacja zamówienia jest naszą decyzją. Ponieważ chcemy upewnić się, że wybrany przez Użytkownika produkt jest dostępny, nie będziemy akceptować zamówienia do momentu, aż przygotujemy produkt do wysyłki. W większości przypadków będzie to w ciągu dwudziestu czterech godzin w odniesieniu do produktów, które znajdują się w najbliższym magazynie. Jeżeli w momencie przygotowywania zamówienia w magazynie okaże się, że wybrany przez Użytkownika produkt jest już niedostępny, poinformujemy go o konieczności usunięcia tej pozycji z zamówienia. W momencie wysłania przez nas i otrzymania przez Użytkownika Potwierdzenia wysyłki, dochodzi do zawarcia między nami a Użytkownikiem Umowy. Zamówienie Użytkownika jest również rejestrowane i przechowywane przez nasz system. Dokumenty księgowe potwierdzające Umowę dokonaną za pośrednictwem naszego portalu są przechowywane przez okres 5 lat.

6. DOSTAWA

Dostarczymy produkt(y) zgodnie z Potwierdzeniem wysyłki i we wskazanym w nim terminie za pośrednictwem przewoźników i firm kurierskich: Orlen Paczka, Inpost, Pocztex, DPD . Jeżeli, z powodu wyjątkowych okoliczności, spodziewamy się, że może dojść do opóźnienia, skontaktujemy się z Użytkownikiem w celu ustalenia nowego terminu dostawy lub jeżeli Użytkownik nie zaakceptuje zaproponowanego terminu, ma możliwość odstąpić od Umowy. W takim wypadku, wszelkie środki zapłacone z tytułu Umowy zostaną zwrócone bez zbędnej zwłoki. W rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje się, że „dostawa” została zrealizowana lub zamówienie zostało „dostarczone" z chwilą, gdy Użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia wejdzie faktycznie w posiadanie produktu, co zostanie potwierdzone podpisem na pokwitowaniu odbioru zamówionych produktów pod ustalonym adresem dostawy. Prosimy pamiętać, że nie realizujemy dostaw na adres skrzynki pocztowej. Proszę pamiętać także, że nie realizujemy dostaw do miejsca zamieszkania Użytkownika w soboty, niedziele i święta.

Użytkownik może wybrać spośród następujących form dostawy oraz odbiorów osobistych:

Metoda dostawy

Przelew/Płatność online

Czas dostawy

Orlen Paczka (Punkt-Punkt)

11,90 zł

1-2 dni robocze

Inpost Paczkomat® (Punkt-Punkt)

14,90 zł

1-2 dni robocze

Inpost Kurier (Punkt-Drzwi Klienta)

16,90 zł

1-2 dni robocze

Pocztex Kurier (Punkt-Drzwi Klienta)

12,90 zł

1-2 dni robocze

DPD Kurier przesyłka zagraniczna (Firma-Drzwi Klienta)

89,00 zł

3-5 dni roboczych

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym, Mazańcowice 57- po potwierdzeniu 

  0,00 zł

1-2 dni robocze

 

7. NIEMOŻNOŚĆ REALIZACJI DOSTAWY

Jeżeli Użytkownik nie jest w stanie odebrać zamówienia, mamy prawo anulować zamówienie (odstąpić od Umowy), a Umowa zostanie rozwiązana. W takim wypadku, wszelkie środki zapłacone z tytułu Umowy zostaną zwrócone bez zbędnej zwłoki, a koszt zwrotu towaru do sklepu zostanie potrącony ze zwracanych środków.

8. PRZEJŚCIE RYZYKA I POSIADANIA PRODUKTÓW

 Z chwilą dostawy za ryzyko związane z produktem odpowiada Użytkownik. Użytkownik w pełni obejmie produkty w posiadanie z chwilą ich dostawy.

9. CENA I PŁATNOŚĆ

Ceny podane na portalu zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają jednak opłaty za przesyłkę, którą dodajemy na koniec do ceny, którą ma zapłacić Użytkownik i prezentujemy Użytkownikowi przed złożeniem przez niego zamówienia – wyrażeniem woli związania się umową na odległość. Podstrona Czas i koszty dostawy zawiera informację o kosztach przesyłki. Ceny mogą ulec zmianie w dowolnym czasie. Jednakże, z wyjątkiem dodania kosztów przesyłki, zmiany cen nie mają zastosowania do zamówień już złożonych. Po wybraniu wszystkich produktów przez Użytkownika, zostają one dodane do koszyka, po czym należy wybrać sposób dostawy i przejść do opcji płatności. W tym celu należy wykonać kolejno wszystkie czynności uwzględnione w procedurze zakupu, podając lub sprawdzając informacje wymagane na każdym etapie. Ponadto, w trakcie procedury zakupu, ale przed dokonaniem płatności (kliknięcie na przycisk „podsumowanie”), Użytkownik może zmienić szczegóły zamówienia. Podstrona Jak kupować? przedstawia dokładny opis procedury zakupu. Dodatkowo zarejestrowani Użytkownicy znajdą historię wszystkich swoich zamówień w zakładce „Moje konto” na www.funky-monkey.pl, natomiast dla pozostałych Użytkowników (niezarejestrowanych) informacje na temat szczegółów danego zamówienia są dostępne poprzez wiadomość e-mail wysłaną w Potwierdzeniu zamówienia. Użytkownik może zrealizować płatność w następującej formie:

przelew tradycyjny- nr. konta dla płatności PLN: PL51 1050 1070 1000 0090 8425 6289, nr. konta dla płatności EUR: PL29 1050 1070 1000 0098 1984 1538, dane odbiorcy: Funky Monkey Style, Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice, Polska, w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.

bramka płatności imoje- Przelew natychmiastowy – wygodna metoda oparta na przelewach bankowych, ale bez konieczności uzupełniania danych (numer rachunku odbiorcy, kwota i tytuł przelewu). Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej wystarczy potwierdzić transakcję np. za pomocą kodu SMS lub potwierdzeniu w aplikacji Twojego banku.

bramka płatności imoje- Blik – szybkie i bezpieczne płatności z użyciem kodu autoryzacyjnego, który wygenerujesz w aplikacji Twojego banku. 

bramka płatności imoje- Karta płatnicza – metoda płatności wymagająca od Ciebie podania danych, które znajdują się na karcie debetowej lub kredytowej, a następnie autoryzacji płatności.

bramka płatności imoje- Apple Pay – to cyfrowy portfel, zastępujący karty płatnicze czy gotówkę. Korzystając z telefonu marki Apple płacisz jednym dotknięciem lub spojrzeniem

bramka płatności imoje- Google Pay – bardzo wygodna metoda płatności za pomocą telefonu. Cyfrowy portfel korzysta z podpiętej karty płatniczej.

bramka płatności imoje- PayPo – robisz zakupy już dziś, a płacisz dopiero po sprawdzeniu produktów. Podczas składania zamówienia rejestrujesz się na stronie PayPo i potwierdzasz transakcję kodem SMS.  Za Twoje zakupy płaci PayPo, a Ty rozliczasz się z PayPo w ciągu 30 dni.

bramka płatności imoje- Twisto – robisz zakupy już dziś, a płacisz dopiero po sprawdzeniu produktów. Podczas składania zamówienia rejestrujesz się na stronie Twisto i potwierdzasz transakcję kodem SMS.  Za Twoje zakupy płaci Twisto, a Ty rozliczasz się z Twisto w ciągu 30 dni.

bramka płatności imoje- PragmaGO- robisz zakupy już dziś, operator a opłaca zamówienie przelewem ekspresowym. Należność za zamówienie możesz spłacić za 30 dni (na zasadzie odroczonego terminu płatności), lub w wygodnych ratach, których liczbę ustalisz samodzielnie podczas wypełniania wniosku.

bramka płatności imoje- BLIK płacę później – robisz zakupy już dziś, wybierasz opcję BLIK Płacę Później i otrzymujesz do 4 000 zł limitu na zakupy. A na spłatę swojego zakupu masz aż 30 dni. 

W celu zakończenia składania zamówienia, należy udać się do kasy sklepu i zapłacić (wybierając jedną z powyższych metod płatności) za wybrane produkty. Po dokonaniu zapłaty i po dostarczeniu zamówionego produktu, Użytkownik może zwrócić zamówiony produkt zgodnie z polityką zwrotów. W celu zminimalizowania ryzyka nieupoważnionego dostępu, dane karty Użytkownika zostaną zaszyfrowane. Klikając przycisk „podsumowanie”, Użytkownik potwierdza, że karta należy do niego lub że jest prawowitym posiadaczem karty. Karty kredytowe podlegają weryfikacji i wymagają autoryzacji przez wystawcę karty; w przypadku, gdy wystawca karty nie potwierdzi realizacji płatności, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niezrealizowanie dostawy i nie będziemy mogli zawrzeć Umowy z Użytkownikiem.

10. ZAKUP TOWARÓW JAKO GOŚĆ

Na naszym portalu zakupu towarów mogą też dokonać goście, czyli niezarejestrowani Użytkownicy. Przy tego rodzaju zakupach prosimy Użytkownika o podanie podstawowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Po zakończeniu zakupów zaproponujemy Użytkownikowi możliwość rejestracji na portalu lub pozostanie niezarejestrowanym Użytkownikiem. W celu zarządzania danym zamówieniem, niezarejestrowany Użytkownik może uzyskać do niego dostęp poprzez e-mail wysłany w Potwierdzeniu zamówienia.

11. PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG (VAT)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami, wszystkie zakupy dokonane za pośrednictwem portalu zawierają podatek od towarów i usług (VAT), z wyjątkiem towarów, które mają zostać dostarczone bezpośrednio do klientów na Wyspach Kanaryjskich lub w Ceucie i Melilli. W związku z tym i zgodnie z treścią Rozdziału 1, Tytuł V dyrektywy Rady 2006/112 /WE z dnia 28 listopada 2006 roku w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, za miejsce dostawy uznaje się terytorium państwa członkowskiego oraz adres, pod który artykuły mają zostać dostarczone, a podatek VAT nalicza się według stawki obowiązującej w państwie członkowskim, do którego mają zostać dostarczone artykuły widniejące na zamówieniu. Zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w danym obszarze prawnym, w odniesieniu do towarów dostarczanych w niektórych państwach członkowskich Unii Europejskiej może mieć zastosowanie zasada odwrotnego obciążenia (Artykuł 194 dyrektywy 2006/112), jeżeli klient jest lub ma obowiązek być podatnikiem podatku VAT. W takim przypadku nie naliczamy podatku VAT, pod warunkiem uzyskania potwierdzenia przez odbiorcę, że rozliczy podatek VAT od dostarczonych pozycji w ramach procedury odwrotnego obciążenia. Jeżeli chodzi o zamówienia dostarczane na Wyspy Kanaryjskie oraz do Ceuty i Melilli, będą one zwolnione z podatku VAT zgodnie z Artykułem 146 wspomnianej dyrektywy, pod warunkiem zastosowania odnośnych podatków i cła zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami.

12. POLITYKA WYMIANY I ZWROTÓW


1. Ustawowe prawo Konsumenta oraz przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem lub przedsiębiorcą dokonującym zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego,  ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie kupiony produkt lub w przypadku wielu produktów uwzględnionych w jednym zamówieniu, lecz dostarczanych osobno, po upływie 14 dni od dnia, w którym Użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie ostatni z produktów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy, Konsument powinien powiadomić nas e-mailem pod adresem: shop@funky-monkey.pl. korzystając z naszego formularza kontaktowego, o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Podawanie powodu odstąpienia nie jest wymagane. Użytkownik może skorzystać z Wzoru formularza odstąpienia od Umowy podanego w Załączniku 1 (dla FUNKY-MONKEY.PL) do niniejszego Regulaminu, lecz nie jest to obowiązkowe. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli jej przedmiotem jest dostawa jednego z następujących produktów: Produktów personalizowanych/dostosowanych do indywidualnych potrzeb Konsumenta, produktów nieprefabrykowanych, produktów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub produktów służących zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta; Nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Towarów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
2. Skutki odstąpienia od Umowy. W przypadku ustawowego odstąpienia od niniejszej Umowy przez Konsumenta, zwracamy wszystkie otrzymane od niego wpłaty, w tym koszty przesyłki, używając tego samego sposobu płatności, który wybrał przy zapłacie za produkt, chyba że wyraźnie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla Konsumenta. W przypadku ustawowego odstąpienia od niniejszej Umowy i wyboru jednego z oferowanych przez nas sposobów zwrotu, zwrot środków nastąpi bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej Umowy. Jeżeli Konsument zdecyduje się zwrócić i wysłać produkt(y) samodzielnie, możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich wysłania, zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeśli Konsument zdecyduje się zwrócić i wysłać produkt(y) samodzielnie, należy dostarczyć zwracane produkty do nas (wysyłka na odpowiedni adres podany we Wzorze formularza odstąpienia od Umowy) nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował nas o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle produkty przed upływem 14 dni. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Po odstąpieniu od Umowy produkty można bezpłatnie zwracać w następujący sposób:
3. Zwroty w sklepie stacjonarnym FUNKY-MONKEY.PL. W takim przypadku należy udać się do sklepu i dostarczyć towar. Powyższe metody zwrotu nie pociągają za sobą dodatkowych kosztów dla Konsumenta. Zalecamy zwrot produktu w oryginalnym opakowaniu, co uchroni zwracany produkt przed zniszczeniem. Zalecamy także zwrot produktu z paragonem/fakturą zakupu, przesłanym wraz z Potwierdzeniem Wysyłki, zachowanym także na koncie Użytkownika na tym portalu FUNKY-MONKEY.PL. Użytkownik niezarejestrowany ma dostęp do rachunku w formie papierowej wysłany wraz z towarem. Użytkownik może okazać paragon/fakturę w formie elektronicznej na telefonie bądź w formie wydruku. Jednakże, brak powyższych przy zwrocie nie ma wpływu na wykonywanie ustawowego prawa odstąpienia. Aby dokonać zwrotu środków dla Użytkownika, używając tego samego sposobu płatności, który wybrał przy zapłacie za produkt, tj. płatność gotówką lub kartą – w kasie sklepu stacjonarnego, będziemy musieli zwrócić Użytkownikowi odpowiednio: gotówkę osobiście lub będzie potrzebna karta użyta do zapłaty za zamówienie w kasie. Reasumując, aby dokonać zwrotu produktów i otrzymać zwrot pieniędzy, Użytkownik powinien udać się do sklepu stacjonarnego FUNKY-MONKEY.PL z produktami, które chce zwrócić (oraz, jeśli dotyczy, kartą, której użył do początkowej transakcji)
Oprócz powyższych, bezpłatnych sposobów zwrotu produktu, Konsument może dokonać zwrotu: 
4. Samodzielnie: Konsument może skontaktować się z nami za pomocą maila lub zwrócić produkt bezpośrednio na adres oznaczony we Wzorze formularza odstąpienia od Umowy. Konsument będzie ponosił bezpośrednie koszty takiego zwrotu produktów. Konsument zawsze będzie odpowiedzialny za rzeczywistą zawartość przesyłki. Z tego powodu FUNKY-MONKEY.PL ponosi odpowiedzialność tylko wtedy, gdy zwrócony produkt był zamówiony wcześniej na stronie www.funky-monkey.pl. W innych przypadkach, tj., gdy przesyłka zawiera błędny produkt lub produkt nie jest uprzednio zamówionym produktem FUNKY-MONKEY.PL nie będzie zobowiązana do ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z potencjalną wysyłką takiego produktu do Konsumenta. Niniejsza klauzula nie ma wpływu na zagwarantowane ustawowo Konsumentowi prawa. Po upływie ustawowego terminu na zwrot zakupionego produktu (tj. 14 dni od chwili doręczenia zakupionego produktu), Konsument nie ma prawa odstąpić od Umowy. Prawo odstąpienia od Umowy ma zastosowanie tylko do produktów, które są zwracane w tym samym nienaruszonym stanie. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktów wysłanych lub przekazywanych po terminie na zwrot (tj. po upływie 14 dni od Potwierdzenia wysyłki) lub produktów, które nie są w takim samym stanie, w którym zostały otrzymane. Nie dokonamy zwrotu pieniędzy, jeśli produkt nie spełnia powyższych wymagań. Skutki odstąpienia od Umowy W przypadku umownego odstąpienia od niniejszej Umowy, zwracamy Użytkownikowi wszystkie otrzymane od niego wpłaty, używając tego samego sposobu płatności, który wybrał przy zapłacie za produkt, chyba że wyraźnie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla Użytkownika. Zwracamy koszt najtańszej formy dostawy dostępnej na www.funky-monkey.pl, niezależnie od tego, jaką formę dostawy wybrał Użytkownik dla danego zamówienia. Wypłata zwracanych środków pieniężnych nastąpi bez zbędnej zwłoki, w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez FUNKY-MONKEY.PL zwracanego towaru od Użytkownika. 
5. Zmiana rozmiaru (ta opcja nie dotyczy produktów, dla których stroną Umowy jest Funky-monkey.pl ). Jeśli Użytkownik zdecyduje, że produkt, który został zakupiony jest w niewłaściwym rozmiarze, może poprosić o zmianę rozmiaru, bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat dostawy dla nowego produktu wysyłanego Użytkownikowi, pod warunkiem, że Użytkownik na własny koszt zwróci w pierwszej kolejności jeden produkt - pierwotnie kupiony. Powyższa możliwość zmiany rozmiaru nie przysługuje Użytkownikowi, jeżeli zakupiony produkt jest produktem personalizowanym/dostosowanym do indywidualnych potrzeb Użytkownika, produktem nieprefabrykowanym, produktem wyprodukowanym według specyfikacji Użytkownika lub produktem służącym zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Użytkownika. Powyższe jest niezależne od prawa do odstąpienia od Umowy, które będzie nadal funkcjonować - zgodnie z prawem i Umową. Kiedy już Użytkownik poprosił o zmianę i wybrał odpowiednią metodę zwrotu, należy jeden produkt - pierwotnie kupiony - zwrócić - albo w sklepie FUNKY-MONKEY.PL, albo za pośrednictwem kuriera, zamówionego i opłaconego przez Użytkownika. Należy zwrócić produkt bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia prośby o zmianę rozmiaru na portalu. Należy  przedstawić produkt wraz z potwierdzeniem zakupu, które zostało dołączone do wiadomości e-mail z Potwierdzeniem wysyłki. Należy produkt zwrócić w tym samym opakowaniu, które otrzymał Użytkownik, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami w sekcji "Zamówienia i zwroty" na tym portalu. Po otrzymaniu zwrotu, wyślemy nowe zamówienie z produktem w zmienionym rozmiarze w terminie zależnym od sposobu wysyłki, wybranego przez Użytkownika, a w każdym razie w terminie maksymalnie 14 dni od tej daty. Nowe zamówienie podlega postanowieniom Warunków, w tym korzystaniu z prawa do odstąpienia od Umowy. Należy pamiętać, że jeżeli po upływie 14 dni kalendarzowych od złożenia prośby o zmianę rozmiaru na portalu, Użytkownik nie zwróci produktu (pierwotnego), mamy prawo do naliczenia kosztów nowego zamówienia, zgodnie z postanowieniami Warunków.
6. Prawo do wycofania i zwrotu w przypadku zamówień z zagranicy. Jeśli Użytkownik zamówił produkty spoza Polski z innego kraju UE za pośrednictwem tej strony internetowej, to powyższe punkty mają zastosowanie z zastrzeżeniem, że Użytkownik sam zamówi i poniesie koszty obsługi i dostawy kurierem. Jednocześnie informujemy, że w żadnych okolicznościach, nie jesteśmy zobowiązani do zapłaty kosztów wysyłki, ani kosztów zwrotu z miejsc docelowych poza Polską. 

15. PROCEDURA REKLAMACYJNA W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ

Towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją producenta

  1. Sprzedawca względem Kupującego Przedsiębiorcy odpowiada za Wady Produktu (Wady Fizyczne i Wady Prawne) na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym z modyfikacjami opisanymi w Regulaminie, w szczególności w w punkcie 16. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Kupującego Przedsiębiorcy za szkody wyrządzone w związku z Umową jest ograniczona do szkody wyrządzonej w wyniku umyślnych działań Sprzedawcy i wyłącznie do rzeczywistej straty. Niniejsze postanowienie nie dotyczy Kupującego Na Prawach Konsumenta oraz przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego. 
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego Na Prawach Konsumenta za Brak Zgodności Produktu z Umową, na zasadach określonych w rozdziale 5a Prawa Konsumenckiego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego Na Prawach Konsumenta za Brak Zgodności Produktu z Umową istniejący w momencie dostawy Produktu i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu dostawy Produktu.
  3. W razie Braku Zgodności Produktu z Umową, Kupujący Na Prawach Konsumenta może:
  4. a) żądać naprawy Produktu lub wymiany Produktu, przy czym:
  5. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Kupujący Na Prawach Konsumenta żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Kupujący Na Prawach Konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową w sposób wybrany przez Kupującego Na Prawach Konsumenta jest niemożliwy albo wymagałby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy; jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową;
  6. W sytuacji naprawy lub wymiany Produktu, Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Produktu w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Kupującego Na Prawach Konsumenta o Braku Zgodności Produktu z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego Na Prawach Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Kupujący Na Prawach Konsumenta go nabył; koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów ponosi Sprzedawca;

Kupujący Na Prawach Konsumenta obowiązany jest udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie; Sprzedawca odbiera od Kupującego Na Prawach Konsumenta Produkt na swój koszt;

  1. Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się Braku Zgodności Produktu z Umową, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt;
  2. Kupujący Na Prawach Konsumenta nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Produktu, który następnie został wymieniony przez Sprzedawcę;
  3. b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, gdy:
  4. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową zgodnie z § 11 ust. 3 lit. a) pkt i. powyżej niniejszego Regulaminu;
  5. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową zgodnie z § 11 ust. 3 lit. a) pkt ii.-iv. powyżej niniejszego Regulaminu;

Brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;

  1. Brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w § 11 ust. 3 lit. a) powyżej niniejszego Regulaminu;
  2. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego Na Prawach Konsumenta.
  3. Kupujący Na Prawach Konsumenta nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Brak Zgodności Produktu z Umową jest nieistotny.
  4. Jeżeli Brak Zgodności Produktu z Umową dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży, Kupujący Na Prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Kupującego Na Prawach Konsumenta wraz z Produktami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Kupujący Na Prawach Konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z Umową.
  5. W razie odstąpienia od Umowy Kupujący Na Prawach Konsumenta niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy. W takiej sytuacji Sprzedawca zwraca Kupującemu Na Prawach Konsumenta płatność za Produkt nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
  6. Sprzedawca zwraca Kupującemu Na Prawach Konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania przez Kupującego Na Prawach Konsumenta z prawa obniżenia ceny, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego Na Prawach Konsumenta o obniżeniu ceny.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za Produkt przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący Na Prawach Konsumenta, chyba że Kupujący Na Prawach Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Brak Zgodności Produktu z Umową jeżeli Kupujący Na Prawach Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
  9. Zgłoszony Brak Zgodności Produktu z Umową zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni od jego przekazania do Sprzedawcy. Informacja o wyniku rozpatrzenia reklamacji zostanie wysłana na papierze lub na innym trwałym nośniku – z wykorzystaniem adresu e-mail Kupującego Na Prawach Konsumenta. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie Braku Zgodności Produktu z Umową.
  10. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

16. REKLAMACJA W PRZYPADKU KUPUJĄCEGO PRZEDSIĘBIORCY

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się jedynie do Kupującego Przedsiębiorcy.
  2. Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego zachowuje uprawnienia przysługujące w procedurze reklamacyjnej Konsumenta.
  3. Kupujący Przedsiębiorca jest zobowiązany do dokonania sprawdzenia Produktów w momencie dostawy w obecności dostawcy. W przypadku widocznych Wad Produktu lub innej widocznej niezgodności Produktu z Umową, Kupujący Przedsiębiorca winien dokonać zwrotu Produktów. Jednocześnie reklamacje dotyczące widocznych Wad Produktu należy zgłaszać Sprzedawcy niezwłocznie po otrzymaniu dostawy Produktów poprzez kontakt na dane wskazane w § 3 Regulaminu, wraz z opisem Wady i dowodem w postaci zdjęcia Produktu, którego dotyczy reklamacja. Na podstawie oceny jakości wadliwego Produktu, Sprzedawca wyda decyzję uwzględniającą wniosek Kupującego Przedsiębiorcy o skorygowanie wadliwej pozycji z faktury Kupującego Przedsiębiorcy lub decyzję odmowną. W przypadku decyzji odmownej, Kupujący Przedsiębiorca może zwrócić się do Sprzedawcy o zwrot przekazanego przez Kupującego Przedsiębiorcę Produktu, w stanie nie gorszym niż w momencie przekazania Produktu przez Kupującego Przedsiębiorcę Sprzedawcy.

17. WIRUSY, PIRACTWO I INNEGO RODZAJU ATAKI KOMPUTEROWE

Korzystanie z tego portalu w sposób niewłaściwy poprzez celowe próby uruchamiania lub wprowadzania szkodliwych materiałów, wirusów, koni trojańskich, robaków komputerowych, bomb logicznych oraz oprogramowania mającego na celu uszkodzenie lub zniszczenie portalu jest zabronione. Wszelkie próby nieautoryzowanego dostępu do portalu jak i serwerów, baz danych, oraz komputerów będących częścią tego portalu są zakazane. Użytkownik zobowiązuje się do nieprowadzenia świadomych działań mających na celu czasowe lub trwałe zatrzymanie pracy portalu a w szczególności przeprowadzania prób lub ataków typu odmowa usługi (DOS) lub rozproszona odmowa usługi (DDOS).

18. POWIADOMIENIA

Przy zgłoszeniach wysyłanych do nas przez Użytkownika zaleca się przede wszystkim korzystać z naszego adresu e-mail: shop@funky-monkey.pl.

19. CZĘŚCIOWE UNIEWAŻNIENIE

W razie uznania jednego z postanowień niniejszego Regulaminu lub zapisów Umowy za nieważne na podstawie prawomocnej decyzji właściwego organu administracji publicznej albo prawomocnego wyroku sądu powszechnego, pozostałe warunki pozostaną w mocy, a wspomniane stwierdzenie nieważności nie będzie ich dotyczyć.

20. NASZE PRAWO DO ZMIANY NINIEJSZEGO REGULAMINIU

Użytkownik musi się stosować do Zasad ochrony danych i Regulaminu obowiązujących w czasie, gdy korzysta z tego portalu internetowego lub składa zamówienie, z wyjątkiem sytuacji, gdy na mocy prawa lub decyzji organów administracji publicznej albo samorządowej, jesteśmy zobowiązani wprowadzić z mocą wsteczną zmiany we wspomnianych Zasadach ochrony danych, Regulaminie czy oświadczeniu w sprawie prywatności. Jednakże, zmiany te nie będą miały zastosowania do już złożonych zamówień

21. WŁAŚCIWOŚĆ SĄDOWA

Wszelkie spory wynikające z korzystania z www.funky-monkey.pl lub Umowy czy inne kwestie z nimi związane podlegają niewyłącznej właściwości sądów polskich.

22. UWAGI I SUGESTIE

Wszelkie uwagi i sugestie Użytkowników są zawsze mile widziane. W celu przesłania uwag i sugestii zapraszamy do korzystania z formularza kontaktowego. Jeżeli Użytkownik uważa, że jego prawa zostały naruszone, może skierować swoją skargę do nas za pośrednictwem adresu e-mail:  shop@funky-monkey.pl w celu poszukiwania pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. W związku z tym, jeśli Umowa sprzedaży została zawarta pomiędzy Użytkownikiem a FUNKY-MONKEY.PL  online za pośrednictwem naszego portalu (strony internetowej) - zgodnie z rozporządzeniem UE nr 524/2013, niniejszym informujemy, że Użytkownik ma prawo do poszukiwania rozwiązania z nami ewentualnego sporu konsumenckiego w sposób pozasądowy, poprzez kontakt pisemny lub e-mail. Każda reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Konsumenta, opis zastrzeżeń i ich uzasadnienie oraz sprecyzowanie żądania. Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.  

>>> POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Wzór formularza odstąpienia od Umowy - dla produktów dla których stroną Umowy jest FUNKY-MONKEY.PL (wypełnić i odesłać ten formularz wyłącznie w razie zamiaru odstąpienia od Umowy) na sklep@funky-monkey.pl lub na adres: Funky-monkey.pl Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice, Polska

 


 

Niniejszym informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

Zamówionych dnia/otrzymanych dnia………………………………………………………………..

 

(*) Imię i nazwisko konsumenta………………………………………………………………………..

Adres konsumenta …………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

(*)Firma…………………………………………………………………………………………………………

NIP……………………………………………….

Podpis konsumenta (tylko w przypadku wysyłki wydrukowanego formularza pocztą)………………………………

 

Data ……………………………………

(*) Niepotrzebne skreślić

 


REGULAMINY PROMOCJI I ZNIŻEK:

Regulamin Promocji BLACK FRIDAY Sklepu FunkyMonkey.pl

1. Organizator promocji

Organizatorem promocji jest sklep internetowy FunkyMonkey.pl

2. Okres trwania promocji

Promocja trwa od 25 listopada 2024 roku do 6 grudnia 2024 roku.

3. Przedmiot promocji

Promocja obejmuje rabat w wysokości 20% na wszystkie produkty, które nie są objęte innymi promocjami lub przecenami, zakupione w sklepie internetowym FunkyMonkey.pl.

4. Warunki skorzystania z promocji

Aby skorzystać z promocji, należy:

  • Dodać do koszyka produkty, które nie są objęte przeceną,
  • Wprowadzić kod rabatowy BLACK w trakcie składania zamówienia w koszyku,
  • Rabat zostanie automatycznie naliczony po wprowadzeniu kodu rabatowego,
  • Promocja obowiązuje wyłącznie na produkty dostępne w sklepie w okresie trwania promocji.

5. Darmowa wysyłka

Z okazji otwarcia nowego sklepu internetowego, klientom przysługuje darmowa wysyłka paczki ORLEN do paczkomatów na terenie Polski, przy każdym zamówieniu złożonym w trakcie trwania promocji, niezależnie od wartości zamówienia.

6. Wyłączenia

Promocja nie obejmuje:

  • Produktów, które są już przecenione lub objęte innymi promocjami,
  • Kosztów wysyłki (z wyjątkiem oferty darmowej wysyłki paczki ORLEN do paczkomatów),
  • Kart podarunkowych i produktów w przedsprzedaży.

7. Zasady zwrotów i reklamacji

W przypadku zwrotu lub reklamacji zamówienia, rabat z promocji nie podlega zwrotowi, a koszt wysyłki zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi zasadami sklepu FunkyMonkey.pl.

8. Zmiana regulaminu

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu promocji w trakcie jej trwania. Zmiany te nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmian.

9. Kontakt

Wszelkie pytania dotyczące promocji prosimy kierować na adres e-mail: shop@funky-monkey.pl

10. Postanowienia końcowe

Promocja nie łączy się z innymi promocjami i rabatami oferowanymi przez sklep FunkyMonkey.pl. Udział w promocji oznacza akceptację powyższego regulaminu.

 

REGULAMINY PROMOCJI I ZNIŻEK:

Regulamin Promocji darmowa przesyłka Orlen Sklepu FunkyMonkey.pl

1. Organizator promocji

Organizatorem promocji jest sklep internetowy FunkyMonkey.pl

2. Okres trwania promocji

Promocja trwa od  6 grudnia 2024 do 31 stycznia 2025 roku.

3. Przedmiot promocji

Promocja obejmuje rabat kwotowy w wysokości 11,90zł na wybraną formę przesyłki tj. ,,Orlen Paczka'', wybraną podczas zakupów w sklepie internetowym FunkyMonkey.pl.

4. Warunki skorzystania z promocji

Aby skorzystać z promocji, należy:

  • Dodać do koszyka produkty, które nie są objęte przeceną,
  • Wprowadzić kod rabatowy PACZKA LUB idziemy_do_Ciebie w trakcie składania zamówienia w koszyku,
  • Rabat zostanie automatycznie naliczony po wprowadzeniu kodu rabatowego,
  • Promocja obowiązuje wyłącznie na wskazaną w regulaminie formę przesyłki w sklepie w okresie trwania promocji.

5. Wyłączenia

Promocja nie obejmuje:

  • innych form przesyłki

6. Zasady zwrotów i reklamacji

W przypadku zwrotu lub reklamacji zamówienia, rabat z promocji nie podlega zwrotowi, a koszt wysyłki zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi zasadami sklepu FunkyMonkey.pl.

7. Zmiana regulaminu

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu promocji w trakcie jej trwania. Zmiany te nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmian.

8. Kontakt

Wszelkie pytania dotyczące promocji prosimy kierować na adres e-mail: shop@funky-monkey.pl 

9. Postanowienia końcowe

Promocja nie łączy się z innymi promocjami i rabatami oferowanymi przez sklep FunkyMonkey.pl. Udział w promocji oznacza akceptację powyższego regulaminu.

 

 


 

REGULAMIN KONKURSU

Regulamin Konkursu „ZABIERZ KAPCIE NA WAKACJE”

  1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady i warunki uczestnictwa w konkursie „ZABIERZ KAPCIE NA WAKACJE” („Konkurs”).
  2. Konkurs odbywa się w dniach od 30 czerwca 2025 r. do 7 lipca 2025 r. do godz. 23:59.
  3. Organizatorem Konkursu jest Magdalena Tanasiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Funky Monkey Style, z siedzibą w Mazańcowicach 57, 43-391 Mazańcowice, NIP: 5472138501, REGON: 242717118 („Organizator”).
  4. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na profilach społecznościowych Organizatora oraz na żądanie w formacie umożliwiającym jego pozyskanie, odczytanie i zapisanie.
  1. Organizacja Konkursu
  1. Konkurs przeprowadzany jest na profilach Organizatora na platformach:

Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani powiązany z serwisem Instagram lub Facebook. Serwisy te nie ponoszą odpowiedzialności za jego przeprowadzenie.

  1. Uczestnictwo w Konkursie
  1. Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być wyłącznie osoba fizyczna:
  • pełnoletnia i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
  • posiadająca aktywne konto w serwisie Instagram lub Facebook lub TikTok.

Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny. Przystąpienie do Konkursu oznacza pełną akceptację niniejszego Regulaminu. Każdy Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie w dowolnym momencie poprzez napisanie komentarza pod postem konkursowym.

  1. Przebieg Konkursu
  1. Zadanie konkursowe polega na:

    - POLUBIENIU NAS na naszym profilu FACEBOOK lub INSTAGRAM lub TIKTOK
    - udzieleniu w komentarzu pod POSTEM KONKURSOWYM odpowiedzi na pytanie:

    „Jakie zwierzątko z naszych barefootów zabrał(a)byś na wakacje i dlaczego?”

  2. Komentarz musi być opublikowany pod postem konkursowym na Instagramie lub Facebooku Organizatora, w okresie trwania Konkursu.
  3. Uczestnik może zgłosić więcej niż jedną odpowiedź w osobnych komentarzu.
  1. Komisja konkursowa będzie składała się z trzech osób: organizatora, czyli Magdaleny Tanasiewicz oraz projektantki Celiny Motyki-Łękawy oraz dyrektora produkcji Małgorzaty Kryszczuk.
  2. Komisja wybierze pięciu zwycięzców spośród Uczestników (2 laureatów na platformie Instagram, 2 laureatów na platformie Facebook oraz 1 uczestnika na platformie TikTok), którzy wykonają zadanie konkursowe w sposób najbardziej kreatywny.
  3. Komisja przy wyborze Zwycięzców będzie kierować się kreatywnością odpowiedzi oraz pomysłowością komentarza.
  4. Ogłosimy Wygranych w dniu 9 lipca 2025 roku o godz. 10.00 rano w ramach stories/relacja na Naszym Instagramie i Facebook oraz TikTOK, a także w komentarzu pod postem konkursowym wraz z podaniem nazwy profilu Zwycięzcy na Instagramie/Facebooku/TikToku.
  5. Prosimy Zwycięzców aby skontaktowali się z nami w terminie 3 dni roboczych w formie wiadomości e-mail na adres: shop@funky-monkey.pl. Zwycięzcy celem otrzymania Nagrody powinni nam przekazać swoje dane: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres oraz wybrany model barefoot wraz z rozmiarem stopy dziecka.
  6. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 9 lipca 2025 r. o godz. 10:00 poprzez relację oraz komentarz na profilach Organizatora.
  1. Nagrody
  1. Każdy z 5 Zwycięzców (2 laureatów na platformie Instagram, 2 laureatów na platformie Facebook oraz 1 uczestnika na platformie TikTok) otrzyma jedną parę kapci Funky Monkey, wybraną spośród dostępnych modeli i rozmiarów (16/17–32/33).
  2. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny ani rzeczowy.
  3. Organizator pokrywa koszt podatku od wygranej i dopełni obowiązków podatkowych.
  4. Warunkiem otrzymania nagrody jest przesłanie przez Zwycięzcę danych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres oraz wybrany model barefoot wraz z rozmiarem stopy dziecka.) w terminie 3 dni roboczych na adres: shop@funky-monkey.pl
  5. W przypadku braku kontaktu w terminie, nagroda przepada, a Organizator może wyłonić innego zwycięzcę.
  1. Zasady wykluczenia
  1. Komisja może wykluczyć Uczestnika z Konkursu w przypadku:
  • działania w imieniu osoby trzeciej,
  • podania fałszywych danych,
  • publikowania treści sprzecznych z prawem, naruszających dobre obyczaje lub zasady społeczności platformy,
  • naruszenia praw autorskich lub dóbr osobistych osób trzecich.
  1. Prawa autorskie
  1. Uczestnik oświadcza, że posiada prawa autorskie do przesłanej odpowiedzi.
  2. Uczestnik udziela Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo ani terytorialnie licencji do wykorzystania odpowiedzi w celach promocyjnych, reklamowych i marketingowych.
  3. Organizator ma prawo do publikacji, modyfikacji i dalszego rozpowszechniania odpowiedzi, z zachowaniem dobrych obyczajów i ochrony wizerunku.
  4. Uczestnik nie będzie dochodził osobistych praw autorskich w odniesieniu do odpowiedzi konkursowej.
  1. Reklamacje
  1. Reklamacje można składać:
  • e-mailem: shop@funky-monkey.pl
  • pocztą: Funky Monkey, Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice

Organizator ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. Uczestnik będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych form dochodzenia roszczeń, np. poprzez:

  1. Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych jest Organizator.
  2. Dane przetwarzane są w celu realizacji Konkursu, na podstawie zgody Uczestnika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz uzasadnionego interesu Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Dane będą przechowywane przez okres trwania Konkursu oraz do przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  4. Uczestnik ma prawo do:
  • dostępu do swoich danych,
  • ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu,
  • cofnięcia zgody (z wyłączeniem przypadków, gdy przetwarzanie jest niezbędne),
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO.

Cofnięcie zgody uniemożliwia dalszy udział w Konkursie.

  1. Postanowienia końcowe
  1. Konkurs organizowany jest wyłącznie w języku polskim.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, bez pogarszania warunków Uczestników.
  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i RODO.
  4. Spory wynikłe z uczestnictwa w Konkursie rozpatruje sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
  5. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na adres: shop@funky-monkey.pl

 

Regulamin Konkursu – Tik Tok- Weronika Mówi

Data obowiązywania: 30.06.2025 – 31.07.2025
W niniejszym Regulaminie, znajdziesz informacje o przebiegu Konkursu marki Funky Monkey, sposobie wyłonienia Zwycięzców oraz nagrodach.


Zapoznaj się!

  1. Przed dołączeniem do Konkursu jesteś zobowiązany do zapoznania się z jego Regulaminem.
  2. Niniejszy Regulamin jest dostępny bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych przed wzięciem udziału w naszym Konkursie – w formie umożliwiającej jego zapisanie, odczytanie i przechowywanie za pomocą używanego przez Ciebie systemu teleinformatycznego.
  3. Konkurs odbywa się na platformie Tik Tok, na naszym profilu dostępnym pod adresami: https://www.tiktok.com/@funky_monkey_shoes?lang=pl-PL
  4. Oświadczamy że Tik Tok (https://www.tiktok.com/) nie ponosi żadnej odpowiedzialności za organizację Konkursu – pełną odpowiedzialność ponosi Organizator.
  5. Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany, ani prowadzony przez serwis Tik Tok, a także nie jest z nim w żaden sposób powiązany.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ!

Gdy w Regulaminie przeczytasz zwroty:

  • Ty, Twój, Ciebie, Wy, Wasz, Wam – chodzi nam o Uczestników Konkursu.
  • My, nasze, nas, nam – chodzi o Organizatora Konkursu, czyli Magdaleną Tanasiewicz prowadzącą pod adresem Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice, działalność gospodarczą pod nazwą Funky Monkey Style, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 547-213-85-01, REGON 242717118.
  • Nasz Tik Tok – to nasz profil w serwisie społecznościowym Instagram pod adresem https://www.tiktok.com/@funky_monkey_shoes?lang=pl-PL

    Konkurs – to zabawa dotycząca opisania gdzie można zabrać nasze kapcie na wakacje

W razie potrzeby kontaktu:

a) jeśli masz pytania skontaktuj się z nami, odpowiemy i wyjaśnimy wszystkie kwestie

b) adres e-mail shop@funky-monkey.pl

c) numer telefonu: + 48 668 100 664, godziny pracy biura obsługi od poniedziałku do piątku od 08.00 do 15.00.

  1. Kto jest Organizatorem Konkursu urodzinowego?
    a) Organizatorem Konkursu jest Magdalena Tanasiewicz prowadzącą pod adresem Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice, działalność gospodarczą pod nazwą Funky Monkey Style, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 547-213-85-01, REGON 242717118.
  2. Kogo dotyczy ten Regulamin?
    a) Regulamin dotyczy wszystkich uczestników, którzy chcą wziąć lub biorą udział w naszym Konkursie. Uczestnikiem mogą zostać jedynie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Czas trwania Konkursu
    a) Konkurs odbywa się od dnia 30 czerwca 2025 godz. 14:00 do dnia 31 lipca 2025 roku godz. 23:59.

    b) Ogłoszenie Zwycięzców nastąpi w dniu 4 sierpnia 2025 roku o godz. 14.00.
  4. Kto może brać udział w Konkursie?
    a) Uczestnikiem Konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz konto w serwisie Instagram, która w czasie trwania Konkursu udzieli odpowiedzi na pytanie konkursowe oraz zaakceptuje niniejszy Regulamin.

    b) Przystąpienie przez Uczestników do Konkursu zgodnie z tym Regulaminem jest równoznaczne z zapoznaniem i zaakceptowaniem Regulaminu.
    c) Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny. Każdy Uczestnik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji z udziału w Konkursie.
  5. Poznaj zasady i przebieg Konkursu
    a) 30 czerwca 2025 roku udostępnimy na naszym Tik Toku post konkursowy z następującym zadaniem : ,,Napisz, gdzie zabralibyście nasze kapcie na wakacje’’
    b) Pod tym postem Uczestnicy będą mogli udzielać odpowiedzi w formie komentarza z propozycją odpowiedzi na zadane pytanie do postu. Komentarze bez odpowiedzi nie będą brane pod uwagę przy wybieraniu Zwycięzcy.

    c) Jeden Uczestnik ma prawo napisać wiele różnych odpowiedzi w oddzielnych komentarzach.
    d) Komisja konkursowa będzie składała się z trzech osób: organizatora, czyli Magdaleny Tanasiewicz oraz projektantki Celiny Motyki- Łękawy oraz dyrektora produkcji Małgorzaty Kryszczuk.
    e) Komisja wybierze pięciu zwycięzców spośród Uczestników, którzy wykonają zadanie konkursowe w sposób najbardziej kreatywny.
    f) Komisja przy wyborze Zwycięzców będzie kierować się kreatywnością odpowiedzi oraz pomysłowością komentarza od strony wizualnej Uczestników.
    g) Ogłosimy Wygranych w dniu 4 sierpnia 2025 roku o godz. 10.00 rano w ramach stories/relacja na Naszym Tik Toku oraz w komentarzu pod postem konkursowym wraz z podaniem nazwy profilu Zwycięzcy na Tik Toku.
    h) Prosimy Zwycięzców aby skontaktowali się z nami w terminie 3 dni roboczych w formie wiadomości e-mail na adres: shop@funky-monkey.pl. Zwycięzcy celem otrzymania Nagrody powinni nam przekazać swoje dane: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres.
    i) Jeśli Wygrany Uczestnik nie skontaktuje się z nami lub nie przekaże nam danych wskazanych w pkt. h) we wskazanym terminie, Komisja wyłoni innego Zwycięzcę w sposób wskazany w Regulaminie.
    j) Nagrodę wyślemy na wskazany przez Zwycięzcę adres/do wskazanego punktu w terminie 7 dni roboczych od dnia dostarczenia nam informacji wskazanych w pkt. h).
    k) Komisja zastrzega sobie prawo do nieuwzględnienia w Konkursie odpowiedzi na pytanie konkursowe, w których Uczestnik:
    a) nie działa we własnym imieniu,
    b) podał fikcyjne dane,
    c) użył w komentarzu do zadania słów powszechnie uznanych za obelżywe, treści pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym, etnicznym i religijnym lub dyskryminujących grupy społeczne, lub naruszył nasze dobra osobiste, czy też dobra osobiste osób /podmiotów trzecich.
    d) Komisja zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarzy w przypadku pojawienia się w niej treści nielegalnych lub naruszających zasady funkcjonowania serwisu Tik Tok.\
  1. Przedmiot nagrody
    a) Każdy Zwycięzca Konkursu otrzyma jedną, wybraną parę kapci Funky Monkey w z modelu Panama w dowolnym rozmiarze (z dostępnej w portfolio rozmiarówki 16/17-32/33). Nagroda zostanie wysłana na wskazany adres podany przez Zwycięzcę po otrzymaniu danych od Zwycięzcy za pośrednictwem korespondencji e-mail.

    b) Nagroda nie podlega wymianie na świadczenia pieniężne, rzeczowe lub jakiekolwiek inne korzyści osobiste lub majątkowe. Możliwe jest jedynie wymienienie wybranego pierwotnie rozmiaru.
    c) Od wygranej zostanie naliczony i odprowadzony podatek od Nagrody. W tej sytuacji Organizator jest płatnikiem podatku od Nagrody. Przekaże zryczałtowany podatek na rachunek bankowy właściwego urzędu skarbowego i dokona złożenia odpowiedniej deklaracji podatkowej.
    d) Fundatorem Nagrody jest Organizator.
    e) Zwycięzca nie jest upoważniony do przenoszenia praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
  2. Prawa autorskie
    a) Uczestnik może wysłać odpowiedź na zadanie konkursowe wyłącznie o treści, do której posiada prawa autorskie, nienaruszających praw osób trzecich.

    b) Z chwilą przekazania odpowiedzi konkursowej uczestnik udziela nam licencji niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie, na korzystanie z utworów stanowiących odpowiedzi konkursowe, na następujących polach eksploatacji:
    c) utrwalania, zwielokrotniania i publikacji w Internecie, mediach elektronicznych (w tym w portalach społecznościowych jak np. Instagram, Tik Tok, Facebook),
    d) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlanie odtworzenie, nadawanie, reemitowanie,
    e) publiczne udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do odpowiedzi na pytanie konkursowe w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (w tym w sieci Internet, sieciach telefonii mobilnej i innych sieciach komunikacji elektronicznej, bez względu na ilość nadań, emisji i wytworzonych egzemplarzy),
    f) wprowadzania do obrotu, użyczania oryginału albo egzemplarzy,
    g) wykorzystywania w naszych celach promocyjnych i reklamowych,
    h) wyrażania zgody na dokonywanie opracowywania odpowiedzi na zadanie konkursowe oraz na rozporządzanie i korzystanie z takich opracowań,
    i) udzielania sublicencji podmiotom trzecim na wszystkich polach eksploatacji wskazanych w Regulaminie.
    j) W chwili udzielenia licencji każdy uczestnik zobowiązuje się do niewykonywania względem swojej odpowiedzi na pytanie konkursowe swoich autorskich praw osobistych, w tym także, że nie będzie realizował swojego prawa do oznaczania tej odpowiedzi swoim imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem.
    k) Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność względem nas za zgłoszenie przez osoby trzecie roszczeń lub pociągnięcie nas do odpowiedzialności w związku z wykorzystaniem przez nas odpowiedzi na pytanie konkursowe w zakresie, o którym mowa w niniejszym Regulaminie.
  3. Kwestia reklamacji
    a) Możesz wnieść reklamację do nas pod adres wskazany na początku Regulaminu.

Skontaktuj się w sprawie reklamacji mailowo shop@funky-monkey.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej: Funky Monkey, Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice

b) Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
c) W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomendujemy podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania, wraz z przekazaniem danych kontaktowych.
d) Podane wyżej wymogi mają formę jedynie naszej rekomendacji i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
e) Uczestnik będący Konsumentem ma możliwość skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, czyli:
i) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
j) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nami,
k) skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów,
l) zwrócić się do krajowego punktu kontaktowego, który udziela konsumentom informacji o polubownym rozwiązaniu sporu, możesz skorzystać z jego pomocy jako konsument. (Polski punkt kontaktowy dostępny jest pod adresem Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, numerem telefonu 0048 22 55 60 33, adresem e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl, a więcej szczegółów znajdziesz na stronie https://polubowne.uokik.gov.pl/kontakt,7,pl.html.

 9. Przetwarzanie danych
a) Twoje dane osobowe przetwarzamy jako administrator danych osobowych.

b) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w Konkursie.
c) Przetwarzamy następujące dane osobowe w związku z Konkursem: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwę na Instagramie i dane publiczne użytkownika ujawnione na platformie Instagram, adres inne dane osobowe przekazane nam w związku Konkursem.
d) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a także naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), na który to składają się: prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, w tym wyłonienie Zwycięzców, przekazanie Nagród, działania marketingowe i promocyjne związane z przeprowadzeniem Konkursu oraz naszą promocją, w tym naszych produktów i usług, jak również w celach podatkowych powstałych w związku z przyznaniem Nagród w Konkursie, w celu wykonania naszych uprawnień o charakterze ciągłym (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
e) Dane osobowe możemy przekazać podmiotowi świadczącemu usługi księgowe, firmom zewnętrznym świadczącym usługi hostingowe oraz podmiotom, które są administratorami mediów społecznościowych, w których dokonujemy wpisów o Konkursie, oraz innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na nasze zlecenie, tj. dostawcom usług w zakresie utrzymania systemów informatycznych, przechowywania danych, komunikacji marketingowej czy usług pocztowych– przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z naszymi wytycznymi.
f) Twoje dane osobowe możemy przekazać sądom lub organom administracji publicznej, na ich wezwanie, na podstawie stosownych przepisów prawa.
g) Dane Uczestników Konkursu będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu. Po tym czasie dane będą przetwarzane wyłącznie przez okres oraz w zakresie dopuszczalnym przez przepisy prawa, w szczególności do upływu okresu przedawnienia roszczeń Uczestnika wobec Organizatora, nie dłużej niż 6 (sześć) lat od zakończenia Konkursu.
h) Twoje dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
i) Przysługują Ci następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
j) Prawo dostępu do danych osobowych i otrzymania ich kopii,
k) Prawo do sprostowania (poprawiania) danych,
l) Prawo do usunięcia danych,
m) Prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
n) Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu,
o) Prawo do przenoszenia danych,
p) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
r) Prawo do wycofania zgody.
s) W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej, Uczestnik powinien skierować swoje żądanie na nasz adres e-mail wskazany powyżej. Przed realizacją uprawnień, Organizator będzie musiał odpowiednio zidentyfikować Uczestnika.
t) Nie każde z wskazanych wyżej uprawnień będzie przysługiwało Uczestnikowi zawsze i w każdych warunkach. Niektóre ze wskazanych wyżej praw nie mają charakteru absolutnego i skorzystanie z nich wymaga weryfikacji.
u) Uczestnik ma prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych w trakcie trwania Konkursu uniemożliwia Uczestnikowi dalszy udział w Konkursie oraz wydanie mu Nagrody.

  1. Ważne informacje
    a) Konkurs organizowany jest w języku polskim.

    b) W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, np. awarii sieci lub Instagrama/Facebooka, zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu trwania Konkursu. Możemy dokonać zmian w Regulaminie, także w czasie trwania Konkursu, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Uczestników, a także do przedłużenia lub skrócenia trwania Konkursu, jeśli zajdą ku temu ważne obiektywnie przyczyny, nie wyłączając prawa do odwołania Konkursu.=
    c) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks Cywilny oraz RODO.
    d) Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo zgodnie z przepisami prawa.
    e) Organizator nie ponosi odpowiedzialności, w sytuacji gdy Uczestnicy nie będą mogli wziąć udziału w Konkursie z przyczyn leżących po stronie Uczestnika lub serwisu Tik Tok.
    f) Regulamin obowiązuje od dnia 30.06.2025r.
    g) Regulamin jest udostępniony w czasie trwania konkursu pod adresem www.funky-monkey.pl oraz w siedzibie Organizatora.

Czekamy na Wasz komentarze i życzymy powodzenia!