Funky Monkey Style Magdalena Tanasiewicz z siedzibą w Mazańcowicach 57, 43-391 Mazańcowice, Polska, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem NIP: 547-213-85-01 i REGON: 242717118, prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii.
REGULAMIN ZAKUPÓW I KORZYSTANIA Z PORTALU
WPROWADZENIE
Niniejszy dokument (zwany dalej „Regulaminem”), wraz z innymi dokumentami w nim wspomnianymi, określa warunki, jakim podlega korzystanie z portalu (www.funky-monkey.pl, www.funkymonkey.pl), oraz dokonywanie zakupów za jego pośrednictwem. Zachęcamy do starannego zapoznania się z niniejszym Regulaminem, naszymi Zasadami stosowania plików cookies i Polityką prywatności przed rozpoczęciem korzystania z naszego portalu. Użytkownik musi zaakceptować Regulamin zanim złoży zamówienie, a po jego zaakceptowaniu postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla składanego zamówienia. Regulamin może ulec zmianom, jednakże zmiany nie będą miały zastosowania do zaakceptowanych przez Użytkownika postanowień Regulaminu do każdego ze złożonych już zamówień. Bardzo ważne jest zapoznawanie się z treścią Regulaminu i Zasadami ochrony danych za każdym razem, gdy składane jest zamówienie. W razie pytań dotyczących Regulaminu lub Zasad ochrony danych, Użytkownik może skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: shop@funky-monkey.pl
Umowa kupna produktów za pośrednictwem portalu www.funky-monkey.pl zawierana jest pomiędzy Użytkownikiem oraz odpowiednio Funky Monkey Style Magdalena Tanasiewicz. Umowa taka będzie dalej zwana „Umową”. Wszelkie postanowienia Regulaminu dotyczące „Konsumenta” odnoszą się do Użytkowników będących osobami fizycznymi, które zawierają z nami Umowy:
• Niezwiązane bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą; lub • Jako przedsiębiorcy prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą, gdy umowy te są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, a z ich treści wynika, że nie posiadają one dla tych osób charakteru zawodowego.
1. INFORMACJE O NAS
Sprzedaż towarów na tym portalu realizuje: Funky Monkey Style Magdalena Tanasiewicz z siedzibą w Mazańcowicach, Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice k. Bielska-Białej, wpisana do rejestru Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej pod numerem, NIP:547-213-85-01, (zwana dalej także „FUNKY-MONKEY.PL”). Można się z nami skontaktować pod adresem: ul. Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice k. Bielska-Białej, mailowo: shop@funky-monkey.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 00 48 668 100 664. Zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 893) Funky-monkey.pl oświadcza że posiada status mikroprzedsiębiorcy.
2. INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU I JEGO ODWIEDZINACH NA TYM PORTALU
Informacje oraz dane osobowe podane przez Użytkownika podlegają przetwarzaniu zgodnie z Zasadami ochrony danych.
3. KORZYSTANIE Z PORTALU
Portal www.funky-monkey.pl prowadzony jest przez Funky Monkey Style z siedzibą w Mazańcowicac. Podczas korzystania z portalu i przy składaniu zamówień za jego pośrednictwem, Użytkownik zobowiązuje się do: i. Używania portalu wyłącznie do składania istotnych zapytań i prawnie wiążących zamówień; ii. Nieskładania fałszywych lub nieuczciwych zamówień. W razie wystąpienia podejrzenia, że złożono tego rodzaju zamówienie (np. w razie skradzionej karty kredytowej lub w podobnym przypadku), postaramy się, w możliwym zakresie, skontaktować z Użytkownikiem w celu weryfikacji prawdziwości powyższych podejrzeń, w zależności od posiadanych danych kontaktowych, a w razie potwierdzenia powyższych podejrzeń - mamy prawo anulować zamówienie i powiadomić Użytkownika o zaistniałej sytuacji; 2 iii. Podania nam swego adresu e-mail i adresu do korespondencji oraz (lub) innych danych kontaktowych. Jeżeli Użytkownik nie poda nam wszystkich wymaganych informacji, nie będzie mógł złożyć zamówienia. Składając zamówienie na tym portalu, Użytkownik oświadcza, że jest pełnoletni i posiada pełną zdolność do czynności prawnych (do zawierania Umów).
4. DOSTĘPNOŚĆ USŁUG
Artykuły oferowane na tym portalu mogą zostać dostarczone na terytorium Polski oraz Europy.
5. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
Aby złożyć zamówienie, Użytkownik musi przejść całą procedurę zakupu online, tj. dodać wybrany produkt do koszyka, przejść do płatności (jako zarejestrowany Użytkownik lub wybierając zakup jako gość) i kliknąć przycisk „podsumowanie”. Jeżeli, po złożeniu zamówienia, Użytkownik zorientuje się, że w zamówieniu jest błąd dotyczący rodzaju lub ilości wybranych produktów czy też dotyczący innych danych, powinien niezwłocznie zadzwonić do nas na numer: 0048 668 100 664. Następnie Użytkownik otrzyma e-mail potwierdzający otrzymanie przez FUNKY-MONKEY.PL zamówienia („Potwierdzenie zamówienia”). Wiadomość e-mail z Potwierdzeniem zamówienia nie oznacza naszej akceptacji zamówienia; oznacza ona po prostu potwierdzenie, że otrzymaliśmy zamówienie Użytkownika. Kiedy już przetworzymy zamówienie i przygotujemy je do wysyłki, wyślemy Użytkownikowi wiadomość e-mail, która będzie zawierać informację, że zaakceptowaliśmy zamówienie i która będzie zawierać dane przesyłki ("Potwierdzenie wysyłki"). Akceptacja zamówienia jest naszą decyzją. Ponieważ chcemy upewnić się, że wybrany przez Użytkownika produkt jest dostępny, nie będziemy akceptować zamówienia do momentu, aż przygotujemy produkt do wysyłki. W większości przypadków będzie to w ciągu dwudziestu czterech godzin w odniesieniu do produktów, które znajdują się w najbliższym magazynie. Jeżeli w momencie przygotowywania zamówienia w magazynie okaże się, że wybrany przez Użytkownika produkt jest już niedostępny, poinformujemy go o konieczności usunięcia tej pozycji z zamówienia. W momencie wysłania przez nas i otrzymania przez Użytkownika Potwierdzenia wysyłki, dochodzi do zawarcia między nami a Użytkownikiem Umowy. Zamówienie Użytkownika jest również rejestrowane i przechowywane przez nasz system. Dokumenty księgowe potwierdzające Umowę dokonaną za pośrednictwem naszego portalu są przechowywane przez okres 5 lat.
6. DOSTAWA
Dostarczymy produkt(y) zgodnie z Potwierdzeniem wysyłki i we wskazanym w nim terminie. Jeżeli, z powodu wyjątkowych okoliczności, spodziewamy się, że może dojść do opóźnienia, skontaktujemy się z Użytkownikiem w celu ustalenia nowego terminu dostawy lub jeżeli Użytkownik nie zaakceptuje zaproponowanego terminu, ma możliwość odstąpić od Umowy. W takim wypadku, wszelkie środki zapłacone z tytułu Umowy zostaną zwrócone bez zbędnej zwłoki. W rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje się, że „dostawa” została zrealizowana lub zamówienie zostało „dostarczone" z chwilą, gdy Użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia wejdzie faktycznie w posiadanie produktu, co zostanie potwierdzone podpisem na pokwitowaniu odbioru zamówionych produktów pod ustalonym adresem dostawy. Prosimy pamiętać, że nie realizujemy dostaw na adres skrzynki pocztowej. Proszę pamiętać także, że nie realizujemy dostaw do miejsca zamieszkania Użytkownika w soboty, niedziele i święta.
7. NIEMOŻNOŚĆ REALIZACJI DOSTAWY
Jeżeli Użytkownik nie jest w stanie odebrać zamówienia, mamy prawo anulować zamówienie (odstąpić od Umowy), a Umowa zostanie rozwiązana. W takim wypadku, wszelkie środki zapłacone z tytułu Umowy zostaną zwrócone bez zbędnej zwłoki, a koszt zwrotu towaru do sklepu zostanie potrącony ze zwracanych środków.
8. PRZEJŚCIE RYZYKA I POSIADANIA PRODUKTÓW
Z chwilą dostawy za ryzyko związane z produktem odpowiada Użytkownik. Użytkownik w pełni obejmie produkty w posiadanie z chwilą ich dostawy.
9. CENA I PŁATNOŚĆ
Ceny podane na portalu zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają jednak opłaty za przesyłkę, którą dodajemy na koniec do ceny, którą ma zapłacić Użytkownik i prezentujemy Użytkownikowi przed złożeniem przez niego zamówienia – wyrażeniem woli związania się umową na odległość. Podstrona Czas i koszty dostawy zawiera informację o kosztach przesyłki. Ceny mogą ulec zmianie w dowolnym czasie. Jednakże, z wyjątkiem dodania kosztów przesyłki, zmiany cen nie mają zastosowania do zamówień już złożonych. Po wybraniu wszystkich produktów przez Użytkownika, zostają one dodane do koszyka, po czym należy wybrać sposób dostawy i przejść do opcji płatności. W tym celu należy wykonać kolejno wszystkie czynności uwzględnione w procedurze zakupu, podając lub sprawdzając informacje wymagane na każdym etapie. Ponadto, w trakcie procedury zakupu, ale przed dokonaniem płatności (kliknięcie na przycisk „podsumowanie”), Użytkownik może zmienić szczegóły zamówienia. Podstrona Jak kupować? przedstawia dokładny opis procedury zakupu. Dodatkowo zarejestrowani Użytkownicy znajdą historię wszystkich swoich zamówień w zakładce „Moje konto” na www.funky-monkey.pl, natomiast dla pozostałych Użytkowników (niezarejestrowanych) informacje na temat szczegółów danego zamówienia są dostępne poprzez wiadomość e-mail wysłaną w Potwierdzeniu zamówienia. Użytkownik może zrealizować płatność kartami: Visa, Mastercard, albo poprzez bramkę imoje, BLIKIEM (usługa dostarczana przez imoje) lub poprzez płatności Twisto. W celu zakończenia składania zamówienia, należy udać się do kasy sklepu i zapłacić (wybierając jedną z powyższych metod płatności) za wybrane produkty. Po dokonaniu zapłaty i po dostarczeniu zamówionego produktu, Użytkownik może zwrócić zamówiony produkt zgodnie z polityką zwrotów. W celu zminimalizowania ryzyka nieupoważnionego dostępu, dane karty Użytkownika zostaną zaszyfrowane. Klikając przycisk „podsumowanie”, Użytkownik potwierdza, że karta należy do niego lub że jest prawowitym posiadaczem karty. Karty kredytowe podlegają weryfikacji i wymagają autoryzacji przez wystawcę karty; w przypadku, gdy wystawca karty nie potwierdzi realizacji płatności, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niezrealizowanie dostawy i nie będziemy mogli zawrzeć Umowy z Użytkownikiem.
10. ZAKUP TOWARÓW JAKO GOŚĆ
Na naszym portalu zakupu towarów mogą też dokonać goście, czyli niezarejestrowani Użytkownicy. Przy tego rodzaju zakupach prosimy Użytkownika o podanie podstawowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Po zakończeniu zakupów zaproponujemy Użytkownikowi możliwość rejestracji na portalu lub pozostanie niezarejestrowanym Użytkownikiem. W celu zarządzania danym zamówieniem, niezarejestrowany Użytkownik może uzyskać do niego dostęp poprzez e-mail wysłany w Potwierdzeniu zamówienia.
11. PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG (VAT)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami, wszystkie zakupy dokonane za pośrednictwem portalu zawierają podatek od towarów i usług (VAT), z wyjątkiem towarów, które mają zostać dostarczone bezpośrednio do klientów na Wyspach Kanaryjskich lub w Ceucie i Melilli. W związku z tym i zgodnie z treścią Rozdziału 1, Tytuł V dyrektywy Rady 2006/112 /WE z dnia 28 listopada 2006 roku w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, za miejsce dostawy uznaje się terytorium państwa członkowskiego oraz adres, pod który artykuły mają zostać dostarczone, a podatek VAT nalicza się według stawki obowiązującej w państwie członkowskim, do którego mają zostać dostarczone artykuły widniejące na zamówieniu. Zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w danym obszarze prawnym, w odniesieniu do towarów dostarczanych w niektórych państwach członkowskich Unii Europejskiej może mieć zastosowanie zasada odwrotnego obciążenia (Artykuł 194 dyrektywy 2006/112), jeżeli klient jest lub ma obowiązek być podatnikiem podatku VAT. W takim przypadku nie naliczamy podatku VAT, pod warunkiem uzyskania potwierdzenia przez odbiorcę, że rozliczy podatek VAT od dostarczonych pozycji w ramach procedury odwrotnego obciążenia. Jeżeli chodzi o zamówienia dostarczane na Wyspy Kanaryjskie oraz do Ceuty i Melilli, będą one zwolnione z podatku VAT zgodnie z Artykułem 146 wspomnianej dyrektywy, pod warunkiem zastosowania odnośnych podatków i cła zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami.
12. POLITYKA WYMIANY I ZWROTÓW
1. Ustawowe prawo Konsumenta oraz przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem lub przedsiębiorcą dokonującym zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego, ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie kupiony produkt lub w przypadku wielu produktów uwzględnionych w jednym zamówieniu, lecz dostarczanych osobno, po upływie 14 dni od dnia, w którym Użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie ostatni z produktów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy, Konsument powinien powiadomić nas e-mailem pod adresem: shop@funky-monkey.pl. korzystając z naszego formularza kontaktowego, o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Podawanie powodu odstąpienia nie jest wymagane. Użytkownik może skorzystać z Wzoru formularza odstąpienia od Umowy podanego w Załączniku 1 (dla FUNKY-MONKEY.PL) do niniejszego Regulaminu, lecz nie jest to obowiązkowe. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli jej przedmiotem jest dostawa jednego z następujących produktów: Produktów personalizowanych/dostosowanych do indywidualnych potrzeb Konsumenta, produktów nieprefabrykowanych, produktów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub produktów służących zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta; Nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Towarów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
2. Skutki odstąpienia od Umowy. W przypadku ustawowego odstąpienia od niniejszej Umowy przez Konsumenta, zwracamy wszystkie otrzymane od niego wpłaty, w tym koszty przesyłki, używając tego samego sposobu płatności, który wybrał przy zapłacie za produkt, chyba że wyraźnie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla Konsumenta. W przypadku ustawowego odstąpienia od niniejszej Umowy i wyboru jednego z oferowanych przez nas sposobów zwrotu, zwrot środków nastąpi bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej Umowy. Jeżeli Konsument zdecyduje się zwrócić i wysłać produkt(y) samodzielnie, możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich wysłania, zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeśli Konsument zdecyduje się zwrócić i wysłać produkt(y) samodzielnie, należy dostarczyć zwracane produkty do nas (wysyłka na odpowiedni adres podany we Wzorze formularza odstąpienia od Umowy) nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował nas o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle produkty przed upływem 14 dni. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Po odstąpieniu od Umowy produkty można bezpłatnie zwracać w następujący sposób:
3. Zwroty w sklepie stacjonarnym FUNKY-MONKEY.PL. W takim przypadku należy udać się do sklepu i dostarczyć towar. Powyższe metody zwrotu nie pociągają za sobą dodatkowych kosztów dla Konsumenta. Zalecamy zwrot produktu w oryginalnym opakowaniu, co uchroni zwracany produkt przed zniszczeniem. Zalecamy także zwrot produktu z paragonem/fakturą zakupu, przesłanym wraz z Potwierdzeniem Wysyłki, zachowanym także na koncie Użytkownika na tym portalu FUNKY-MONKEY.PL. Użytkownik niezarejestrowany ma dostęp do rachunku w formie papierowej wysłany wraz z towarem. Użytkownik może okazać paragon/fakturę w formie elektronicznej na telefonie bądź w formie wydruku. Jednakże, brak powyższych przy zwrocie nie ma wpływu na wykonywanie ustawowego prawa odstąpienia. Aby dokonać zwrotu środków dla Użytkownika, używając tego samego sposobu płatności, który wybrał przy zapłacie za produkt, tj. płatność gotówką lub kartą – w kasie sklepu stacjonarnego, będziemy musieli zwrócić Użytkownikowi odpowiednio: gotówkę osobiście lub będzie potrzebna karta użyta do zapłaty za zamówienie w kasie. Reasumując, aby dokonać zwrotu produktów i otrzymać zwrot pieniędzy, Użytkownik powinien udać się do sklepu stacjonarnego FUNKY-MONKEY.PL z produktami, które chce zwrócić (oraz, jeśli dotyczy, kartą, której użył do początkowej transakcji)
Oprócz powyższych, bezpłatnych sposobów zwrotu produktu, Konsument może dokonać zwrotu:
4. Samodzielnie: Konsument może skontaktować się z nami za pomocą maila lub zwrócić produkt bezpośrednio na adres oznaczony we Wzorze formularza odstąpienia od Umowy. Konsument będzie ponosił bezpośrednie koszty takiego zwrotu produktów. Konsument zawsze będzie odpowiedzialny za rzeczywistą zawartość przesyłki. Z tego powodu FUNKY-MONKEY.PL ponosi odpowiedzialność tylko wtedy, gdy zwrócony produkt był zamówiony wcześniej na stronie www.funky-monkey.pl. W innych przypadkach, tj., gdy przesyłka zawiera błędny produkt lub produkt nie jest uprzednio zamówionym produktem FUNKY-MONKEY.PL nie będzie zobowiązana do ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z potencjalną wysyłką takiego produktu do Konsumenta. Niniejsza klauzula nie ma wpływu na zagwarantowane ustawowo Konsumentowi prawa. Po upływie ustawowego terminu na zwrot zakupionego produktu (tj. 14 dni od chwili doręczenia zakupionego produktu), Konsument nie ma prawa odstąpić od Umowy. Prawo odstąpienia od Umowy ma zastosowanie tylko do produktów, które są zwracane w tym samym nienaruszonym stanie. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktów wysłanych lub przekazywanych po terminie na zwrot (tj. po upływie 14 dni od Potwierdzenia wysyłki) lub produktów, które nie są w takim samym stanie, w którym zostały otrzymane. Nie dokonamy zwrotu pieniędzy, jeśli produkt nie spełnia powyższych wymagań. Skutki odstąpienia od Umowy W przypadku umownego odstąpienia od niniejszej Umowy, zwracamy Użytkownikowi wszystkie otrzymane od niego wpłaty, używając tego samego sposobu płatności, który wybrał przy zapłacie za produkt, chyba że wyraźnie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla Użytkownika. Zwracamy koszt najtańszej formy dostawy dostępnej na www.funky-monkey.pl, niezależnie od tego, jaką formę dostawy wybrał Użytkownik dla danego zamówienia. Wypłata zwracanych środków pieniężnych nastąpi bez zbędnej zwłoki, w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez FUNKY-MONKEY.PL zwracanego towaru od Użytkownika.
5. Zmiana rozmiaru (ta opcja nie dotyczy produktów, dla których stroną Umowy jest Funky-monkey.pl ). Jeśli Użytkownik zdecyduje, że produkt, który został zakupiony jest w niewłaściwym rozmiarze, może poprosić o zmianę rozmiaru, bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat dostawy dla nowego produktu wysyłanego Użytkownikowi, pod warunkiem, że Użytkownik na własny koszt zwróci w pierwszej kolejności jeden produkt - pierwotnie kupiony. Powyższa możliwość zmiany rozmiaru nie przysługuje Użytkownikowi, jeżeli zakupiony produkt jest produktem personalizowanym/dostosowanym do indywidualnych potrzeb Użytkownika, produktem nieprefabrykowanym, produktem wyprodukowanym według specyfikacji Użytkownika lub produktem służącym zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Użytkownika. Powyższe jest niezależne od prawa do odstąpienia od Umowy, które będzie nadal funkcjonować - zgodnie z prawem i Umową. Kiedy już Użytkownik poprosił o zmianę i wybrał odpowiednią metodę zwrotu, należy jeden produkt - pierwotnie kupiony - zwrócić - albo w sklepie FUNKY-MONKEY.PL, albo za pośrednictwem kuriera, zamówionego i opłaconego przez Użytkownika. Należy zwrócić produkt bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia prośby o zmianę rozmiaru na portalu. Należy przedstawić produkt wraz z potwierdzeniem zakupu, które zostało dołączone do wiadomości e-mail z Potwierdzeniem wysyłki. Należy produkt zwrócić w tym samym opakowaniu, które otrzymał Użytkownik, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami w sekcji "Zamówienia i zwroty" na tym portalu. Po otrzymaniu zwrotu, wyślemy nowe zamówienie z produktem w zmienionym rozmiarze w terminie zależnym od sposobu wysyłki, wybranego przez Użytkownika, a w każdym razie w terminie maksymalnie 14 dni od tej daty. Nowe zamówienie podlega postanowieniom Warunków, w tym korzystaniu z prawa do odstąpienia od Umowy. Należy pamiętać, że jeżeli po upływie 14 dni kalendarzowych od złożenia prośby o zmianę rozmiaru na portalu, Użytkownik nie zwróci produktu (pierwotnego), mamy prawo do naliczenia kosztów nowego zamówienia, zgodnie z postanowieniami Warunków.
6. Prawo do wycofania i zwrotu w przypadku zamówień z zagranicy. Jeśli Użytkownik zamówił produkty spoza Polski z innego kraju UE za pośrednictwem tej strony internetowej, to powyższe punkty mają zastosowanie z zastrzeżeniem, że Użytkownik sam zamówi i poniesie koszty obsługi i dostawy kurierem. Jednocześnie informujemy, że w żadnych okolicznościach, nie jesteśmy zobowiązani do zapłaty kosztów wysyłki, ani kosztów zwrotu z miejsc docelowych poza Polską.
15. PROCEDURA REKLAMACYJNA W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ
Towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją producenta
- Sprzedawca względem Kupującego Przedsiębiorcy odpowiada za Wady Produktu (Wady Fizyczne i Wady Prawne) na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym z modyfikacjami opisanymi w Regulaminie, w szczególności w w punkcie 16. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Kupującego Przedsiębiorcy za szkody wyrządzone w związku z Umową jest ograniczona do szkody wyrządzonej w wyniku umyślnych działań Sprzedawcy i wyłącznie do rzeczywistej straty. Niniejsze postanowienie nie dotyczy Kupującego Na Prawach Konsumenta oraz przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego Na Prawach Konsumenta za Brak Zgodności Produktu z Umową, na zasadach określonych w rozdziale 5a Prawa Konsumenckiego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego Na Prawach Konsumenta za Brak Zgodności Produktu z Umową istniejący w momencie dostawy Produktu i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu dostawy Produktu.
- W razie Braku Zgodności Produktu z Umową, Kupujący Na Prawach Konsumenta może:
- a) żądać naprawy Produktu lub wymiany Produktu, przy czym:
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Kupujący Na Prawach Konsumenta żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Kupujący Na Prawach Konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową w sposób wybrany przez Kupującego Na Prawach Konsumenta jest niemożliwy albo wymagałby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy; jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową;
- W sytuacji naprawy lub wymiany Produktu, Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Produktu w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Kupującego Na Prawach Konsumenta o Braku Zgodności Produktu z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego Na Prawach Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Kupujący Na Prawach Konsumenta go nabył; koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów ponosi Sprzedawca;
Kupujący Na Prawach Konsumenta obowiązany jest udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie; Sprzedawca odbiera od Kupującego Na Prawach Konsumenta Produkt na swój koszt;
- Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się Braku Zgodności Produktu z Umową, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt;
- Kupujący Na Prawach Konsumenta nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Produktu, który następnie został wymieniony przez Sprzedawcę;
- b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową zgodnie z § 11 ust. 3 lit. a) pkt i. powyżej niniejszego Regulaminu;
- Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową zgodnie z § 11 ust. 3 lit. a) pkt ii.-iv. powyżej niniejszego Regulaminu;
Brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;
- Brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w § 11 ust. 3 lit. a) powyżej niniejszego Regulaminu;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego Na Prawach Konsumenta.
- Kupujący Na Prawach Konsumenta nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Brak Zgodności Produktu z Umową jest nieistotny.
- Jeżeli Brak Zgodności Produktu z Umową dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży, Kupujący Na Prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Kupującego Na Prawach Konsumenta wraz z Produktami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Kupujący Na Prawach Konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z Umową.
- W razie odstąpienia od Umowy Kupujący Na Prawach Konsumenta niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy. W takiej sytuacji Sprzedawca zwraca Kupującemu Na Prawach Konsumenta płatność za Produkt nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca zwraca Kupującemu Na Prawach Konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania przez Kupującego Na Prawach Konsumenta z prawa obniżenia ceny, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego Na Prawach Konsumenta o obniżeniu ceny.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za Produkt przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący Na Prawach Konsumenta, chyba że Kupujący Na Prawach Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Brak Zgodności Produktu z Umową jeżeli Kupujący Na Prawach Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
- Zgłoszony Brak Zgodności Produktu z Umową zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni od jego przekazania do Sprzedawcy. Informacja o wyniku rozpatrzenia reklamacji zostanie wysłana na papierze lub na innym trwałym nośniku – z wykorzystaniem adresu e-mail Kupującego Na Prawach Konsumenta. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie Braku Zgodności Produktu z Umową.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
16. REKLAMACJA W PRZYPADKU KUPUJĄCEGO PRZEDSIĘBIORCY
- Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się jedynie do Kupującego Przedsiębiorcy.
- Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego zachowuje uprawnienia przysługujące w procedurze reklamacyjnej Konsumenta.
- Kupujący Przedsiębiorca jest zobowiązany do dokonania sprawdzenia Produktów w momencie dostawy w obecności dostawcy. W przypadku widocznych Wad Produktu lub innej widocznej niezgodności Produktu z Umową, Kupujący Przedsiębiorca winien dokonać zwrotu Produktów. Jednocześnie reklamacje dotyczące widocznych Wad Produktu należy zgłaszać Sprzedawcy niezwłocznie po otrzymaniu dostawy Produktów poprzez kontakt na dane wskazane w § 3 Regulaminu, wraz z opisem Wady i dowodem w postaci zdjęcia Produktu, którego dotyczy reklamacja. Na podstawie oceny jakości wadliwego Produktu, Sprzedawca wyda decyzję uwzględniającą wniosek Kupującego Przedsiębiorcy o skorygowanie wadliwej pozycji z faktury Kupującego Przedsiębiorcy lub decyzję odmowną. W przypadku decyzji odmownej, Kupujący Przedsiębiorca może zwrócić się do Sprzedawcy o zwrot przekazanego przez Kupującego Przedsiębiorcę Produktu, w stanie nie gorszym niż w momencie przekazania Produktu przez Kupującego Przedsiębiorcę Sprzedawcy.
17. WIRUSY, PIRACTWO I INNEGO RODZAJU ATAKI KOMPUTEROWE
Korzystanie z tego portalu w sposób niewłaściwy poprzez celowe próby uruchamiania lub wprowadzania szkodliwych materiałów, wirusów, koni trojańskich, robaków komputerowych, bomb logicznych oraz oprogramowania mającego na celu uszkodzenie lub zniszczenie portalu jest zabronione. Wszelkie próby nieautoryzowanego dostępu do portalu jak i serwerów, baz danych, oraz komputerów będących częścią tego portalu są zakazane. Użytkownik zobowiązuje się do nieprowadzenia świadomych działań mających na celu czasowe lub trwałe zatrzymanie pracy portalu a w szczególności przeprowadzania prób lub ataków typu odmowa usługi (DOS) lub rozproszona odmowa usługi (DDOS).
18. POWIADOMIENIA
Przy zgłoszeniach wysyłanych do nas przez Użytkownika zaleca się przede wszystkim korzystać z naszego adresu e-mail: shop@funky-monkey.pl.
19. CZĘŚCIOWE UNIEWAŻNIENIE
W razie uznania jednego z postanowień niniejszego Regulaminu lub zapisów Umowy za nieważne na podstawie prawomocnej decyzji właściwego organu administracji publicznej albo prawomocnego wyroku sądu powszechnego, pozostałe warunki pozostaną w mocy, a wspomniane stwierdzenie nieważności nie będzie ich dotyczyć.
20. NASZE PRAWO DO ZMIANY NINIEJSZEGO REGULAMINIU
Użytkownik musi się stosować do Zasad ochrony danych i Regulaminu obowiązujących w czasie, gdy korzysta z tego portalu internetowego lub składa zamówienie, z wyjątkiem sytuacji, gdy na mocy prawa lub decyzji organów administracji publicznej albo samorządowej, jesteśmy zobowiązani wprowadzić z mocą wsteczną zmiany we wspomnianych Zasadach ochrony danych, Regulaminie czy oświadczeniu w sprawie prywatności. Jednakże, zmiany te nie będą miały zastosowania do już złożonych zamówień
21. WŁAŚCIWOŚĆ SĄDOWA
Wszelkie spory wynikające z korzystania z www.funky-monkey.pl lub Umowy czy inne kwestie z nimi związane podlegają niewyłącznej właściwości sądów polskich.
22. UWAGI I SUGESTIE
Wszelkie uwagi i sugestie Użytkowników są zawsze mile widziane. W celu przesłania uwag i sugestii zapraszamy do korzystania z formularza kontaktowego. Jeżeli Użytkownik uważa, że jego prawa zostały naruszone, może skierować swoją skargę do nas za pośrednictwem adresu e-mail: shop@funky-monkey.pl w celu poszukiwania pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. W związku z tym, jeśli Umowa sprzedaży została zawarta pomiędzy Użytkownikiem a FUNKY-MONKEY.PL online za pośrednictwem naszego portalu (strony internetowej) - zgodnie z rozporządzeniem UE nr 524/2013, niniejszym informujemy, że Użytkownik ma prawo do poszukiwania rozwiązania z nami ewentualnego sporu konsumenckiego w sposób pozasądowy, poprzez kontakt pisemny lub e-mail. Każda reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Konsumenta, opis zastrzeżeń i ich uzasadnienie oraz sprecyzowanie żądania. Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
>>> | POBIERZ FORMULARZ ZWROTU |
Wzór formularza odstąpienia od Umowy - dla produktów dla których stroną Umowy jest FUNKY-MONKEY.PL (wypełnić i odesłać ten formularz wyłącznie w razie zamiaru odstąpienia od Umowy) na sklep@funky-monkey.pl lub na adres: Funky-monkey.pl Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice, Polska
Niniejszym informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
Zamówionych dnia/otrzymanych dnia………………………………………………………………..
(*) Imię i nazwisko konsumenta………………………………………………………………………..
Adres konsumenta …………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
(*)Firma…………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………….
Podpis konsumenta (tylko w przypadku wysyłki wydrukowanego formularza pocztą)………………………………
Data ……………………………………
(*) Niepotrzebne skreślić
REGULAMINY PROMOCJI I ZNIŻEK:
Regulamin Promocji BLACK FRIDAY Sklepu FunkyMonkey.pl
1. Organizator promocji
Organizatorem promocji jest sklep internetowy FunkyMonkey.pl
2. Okres trwania promocji
Promocja trwa od 25 listopada 2024 roku do 6 grudnia 2024 roku.
3. Przedmiot promocji
Promocja obejmuje rabat w wysokości 20% na wszystkie produkty, które nie są objęte innymi promocjami lub przecenami, zakupione w sklepie internetowym FunkyMonkey.pl.
4. Warunki skorzystania z promocji
Aby skorzystać z promocji, należy:
- Dodać do koszyka produkty, które nie są objęte przeceną,
- Wprowadzić kod rabatowy BLACK w trakcie składania zamówienia w koszyku,
- Rabat zostanie automatycznie naliczony po wprowadzeniu kodu rabatowego,
- Promocja obowiązuje wyłącznie na produkty dostępne w sklepie w okresie trwania promocji.
5. Darmowa wysyłka
Z okazji otwarcia nowego sklepu internetowego, klientom przysługuje darmowa wysyłka paczki ORLEN do paczkomatów na terenie Polski, przy każdym zamówieniu złożonym w trakcie trwania promocji, niezależnie od wartości zamówienia.
6. Wyłączenia
Promocja nie obejmuje:
- Produktów, które są już przecenione lub objęte innymi promocjami,
- Kosztów wysyłki (z wyjątkiem oferty darmowej wysyłki paczki ORLEN do paczkomatów),
- Kart podarunkowych i produktów w przedsprzedaży.
7. Zasady zwrotów i reklamacji
W przypadku zwrotu lub reklamacji zamówienia, rabat z promocji nie podlega zwrotowi, a koszt wysyłki zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi zasadami sklepu FunkyMonkey.pl.
8. Zmiana regulaminu
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu promocji w trakcie jej trwania. Zmiany te nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmian.
9. Kontakt
Wszelkie pytania dotyczące promocji prosimy kierować na adres e-mail: [adres e-mail sklepu] lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu FunkyMonkey.pl.
10. Postanowienia końcowe
Promocja nie łączy się z innymi promocjami i rabatami oferowanymi przez sklep FunkyMonkey.pl. Udział w promocji oznacza akceptację powyższego regulaminu.